Rozhovory s novými studentskými senátory AS FPR ZČU
...
Otázky:
1:Řekni nám něco stručně o sobě? 2:Co tě vedlo k tomu, že jsi kandidoval? 3:Jak hodnotíš průběh voleb (účast, volební kampaň,...)? 4:Myslíš si, že tento nový senát bude pracovat a fungovat lépe než ten minulý? 5:Co hodláš prosadit, změnit, na co se chceš soustředit?
1: Katarína Balažičová, studentka 3.ročníku.
2: Mám celkem dost kuriózní důvod.Byla jsem přemluvena,abych kandidovala, to moc dobře víš a víš taky kým (samozřejmě Tebou a Tomášem) a proč:)))
3: Byla jsem překvapena počtem studentů,kteří mne volili, takže vřele děkuji. A co se týče volební kampaně ... tak jeden kandidát (asi všichni víme kdo) měl velice zajímavou kampaň. To bylo poprvé,co jsem viděla plakáty, které nepropagovaly svého kandidáta pozitivně. Nebo se mi to jenom zdálo?
4: Zkus se mě zeptat tak v polovině volebního období. Zatim nevím jak pracoval minulý a nedovoluji si odhadnout jak bude pracovat tento.
5: Vzhledem k tomu, že jsem členkou i univerzitniho senátu, budu se snažit upozornit hlavně na problémy, které tlači studenty celkově, ale musí se řešit na fakultní urovni.
1: Lenka Klímová, studentka 2. ročníku s všestrannými zájmy.
2: Já a řada mých kolegù z našeho ročníku jsme si říkali, že by bylo fajn, kdyby v senátu byl někdo za náš ročník a tak jsem do toho šla.
3: Překvapila mě nízká účast u voleb, snad je to tím, že řada kolegů sice registruje existenci senátu, ale tím to končí a jejich motivace jít volit je proto nízká. Mnozí kolegové jen tak zaškrtávali jména, aniž by tušili kolikrát, o koho jde. Řada kandidátù mohla dle mého soudu dostat mnohem více hlasů, kdyby bylo větší povědomí o jejich úspěších. Je to škoda.
4: Jsem optimista.
5: Chtěla bych rozšířit povědomí o senátu, jeho činnosti a kolegy - hlavně z ročníku - motivovat k větší činnosti pro fakultu. A samozřejmě nejen to .
Láďa Svoboda , student 3. ročníku
1: Jsem vyžrané líné prase.
2: Lenost a vyžranost.
3: Dopadlo to dobře, hlavní je, že jsem byl zvolen.
4: Nevím, to je doopravdy těžká otázka, nejsem dost chytrý, abych to zodpověděl.
5: Na získání maximálního osobního užitku pro svou osobu.
Tomáš Packan , student 3. ročníku
1. Jsem odporný zkorumpovaný hajzl.
2. Odporná zkorumpovanost.
3. Průběh voleb probíhal jako pokaždé: nikdo o tom nevěděl, nikdo nechtěl přijít a zase málem nebylo kvórum a nebýt některých členů komise, tak ani nebylo.
4. Jelikož několik senátorù neznám, myslím že ano anebo taky ne.
5. Jít do senátu s nějakým programem je úplně nesmyslné, protože problémy se mají řešit až když nějaké jsou. Místa k sezení na přednáškách to určitě nebudou.
Honza Špalek, student 3. ročníku
1. Něco o sobě? Rád sportuju - jezdím spinning, posiluju, plavu, jezdím na kole a jednou týdně chodíme hrát volejball. Jinak rád chodím někam posedět s kamarády, rád si zahraju mariáš. Současně pracuju také na Stavovské unii studentů ZČU, kde jsem třetím rokem.
2. Už jsem o tom přemýšlel delší dobu a tak nějak mě k tomu přemluvila jedna má spolužačka. Tak jsem prostě vyplnil přihlášku a zeptal se jí, jestli ji mám odevzdat. Řekla ano.
3. Tak učast mě spíše překvapila v tom, ze oněch 30 % skutečně přišlo... ale jinak asi průběh voleb byl v pořádku.
4. Tak snad ano, ale to záleží jen na nás.
5. Co bych chtěl prosadit? Asi nic revolučního, spíš bych rád pomohl s běžnou prací akademického senátu. Ale musím říct, že třeba mám trochu jiný pohled na věci, které rozhodl minulý senát, třeba na to, zda-li volební období má být dva nebo tři roky nebo zda-li děkana má volit senát starý, který s ním spolupracoval nebo ten, který s ním bude spolupracovat apod.
Pavel Litvan , student
Pavlovy odpovědi jsme sice dostali jako první, ale dílem naší naprosté neschopnosti, jak osobní tak organizační, a z větší části zásluhou závisti nad vtipnými a duchaplnými odpověďmi, které nám poskytl tento zkušený a roky prověřený vě(r/č)ný student právnické fakulty, jsme je nebyli schopni, k ohromné škodě všech bývalých, současných i budoucích studentů, zveřejnit.
Do rubriky P.U.Č - rozhovory? vyblil Láďa Svoboda (puč)? dne 3.5.2002?
a četlo asy tak 5466? okounějících.
|